En helt vanlig blogg!

God natt!

Kategori: Allmänt

Nu ska jag snart ta och bege mej mot min älskade säng för att sova X-antal timmar innan det är dags att kliva upp. Tur att man har sovmorron i morgon, vi börjar inte förns 11:30. Lyxigt! Fast om jag känner mej själv rätt så kommer jag att vakna typ klockan sju och vara pigg, vilket jag inte brukar vara när jag ska kliva upp den tiden annars. Det är väldigt irriterande. Det är tur att jag inte har några problem med att somna om, jag vänder bara på mej och somnar om. Fast när jag gör så så brukar jag lyckas sova lite för länge och det är inte bra. Hehe. Jag måste lära mej att kliva upp på morron, hemska tanke!

Idag har det inte varit en särskilt händelserik dag. Var på skolan i några timmar och hade PA-redovisning, det är ganska drygt att sitta och lyssna på folk som pratar i flera timmar. Jag fattar inte att lärarana orkar sitta och se intresserade ut och antecka. Vi hade i alla fall den mest osammanhängande redovisningen i världshistorien, typ. Haha.
Jag har kommit fram till en sak i dag. Jag har inte råd att köpa några skor till studenten, så det får bli gympaskor och kostym. Det låter väl som en trevlig kombination? Fast spelar det egentligen någon roll om man har "fina" skor eller gympaskor på studenten? Hmm, det kanske det gör. Men jag ska i alla fall gå emot traditionerna och vara mer annorlunda än jag annars är. Och jag kan vara ganska annorlunda, fråga bara mina kära klasskompisar.

Nej, nu borde jag sluta ordbajsa här och gå och lägga mej. Fast jag är inte trött än, jag måste sluta somna på soffan om dagarna. I och för sej somnar jag inte frivilligt, det är oftast "jag ska bara blunda i reklamen". Och alla vet väl hur sånt brukar sluta. Om jag slutar kolla på tv kanske jag kommer till botten med mitt  "somna på soffan"-problem. Dock skulle jag inte klara mej utan tv, tänk alla underbara program man skulle gå miste om! Katastrofalt.

Kommentarer

  • Dessan säger:

    vaddå? tycker du att de ska stå desiree? :P det är en ganska knäppt namn vet du :P XD

    2009-06-03 | 08:57:02
    Bloggadress: http://alltiallobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: