En helt vanlig blogg!

Vid närmare eftertanke

Kategori: Allmänt

Det blir en diss i kväll, så jag kommer alltså inte att gå och kolla på när alla lyckliga bal-par går på podiet. Av någon anledning hade jag sjukt mycket tvätt, cirka två IKEA-kassat. Hur kan jag lyckas spara på mej så mycket tvätt? Dessutom blåser det ute så det är inte så frestande att stå still i flera timmar för att kolla på folk. I och för sej hade det kanske varit kul, men det känns inte så viktigt när allt kommer kring. Eller hur man säger. I stället för att kolla på bal-folk funderar jag på att gå på Ica och köpa lite chips och dip, som belöning för att jag tvättar och städar på en fredag. Det ska jag banne mej göra, så fort dom första maskinerna är klara ska jag trotsa blåsten och bege mej mot Ica. Tur att man bor nära Ica. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: