En helt vanlig blogg!

What can i say?

Kategori: Allmänt

Idag har jag en sån där otroligt upplyftande dag, eller vad man nu ska kalla det. Jag ska i alla fall skriva dom sista raderna på PA-rapporten och skicka in den och jag ska även skriva klart uppsatsen "Day I Was Born" till engelskan. Det låter väl som en otroligt givande dag? Jag håller mej ju sysselsatt i alla fall, och det är väl bra.
Sen måste jag gå på Ica en sväng och inhandla mej lite lunch tills i morgon. Vi ska nämligen fara till Umeå i morgon och vara med och kolla på när en hästveterinär undersöker hästar. Inte det roligaste jag vet, men vad gör man inte för att låtsas vara intresserad? Haha. Det jobbigaste av allt är att vi ska fara från Lycksele klockan 06:45 i morgon, alldeles för tidigt för min smak. Det betyder att jag måste kliva upp ungefär 05:30 om jag ska hinna ut med Jack och äta frukost innan jag halvspringer till skolan. Jag känner redan nu att jag kommer försova mej och inte hinna äta någon frukost. Fast vem vet, jag kanske går emot mej själv och är jättepigg i morgon?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: