En helt vanlig blogg!

Det var en gång.....

Kategori: Allmänt

...en liten fisk som hette Albert. Han åt mat tills hans mage sprängdes, då dog han.

Det var väl en orginell inledning? Eller inte. Jag har absolut inget att skirva här nu, men ändå sitter jag här i hopp om att komma på något att förmedla till alla er ute i cyberrymden. Jag fick en tvångstanke att gå i här och skriva några rader här, bara för bloggandets skull liksom. Jag känner mej som en dålig bloggare nu. När jag är i Lycksele så kan jag skriva åtminstone ett inlägg om dagen, ibland till och med två, men nu står det helt still i huvudet. Det är förmodligen bara tillfälligt. Så ni får ha lite överseende med mina taskiga uppdateringar tills jag har kommit in i "blogg rutinerna" igen.

Kommentarer

  • Eva säger:

    Fortsätt du...det är roligt att läsa en massa ingenting åxå =)

    2009-03-03 | 07:16:37

Kommentera inlägget här: