En helt vanlig blogg!

Folk

Kategori: Allmänt

Vissa människor tror att dom är så himla präktiga och perfekta, dom har alltid rätt och gör aldrig något fel. Alla andra ska göra som dom, ni börjar nog förstå vilken sorts människor jag menar. Och sen står dom och dömer andra som inte är lika "perfekta" som dom själva och gör på det sättet som behagar dom. Suck. Ibland undrar man vad folk tänker med. Enligt mej så är dom inte så präktiga som dom ger sken av utan dom är egentligen stora praktarslen.
Nu har jag sagt det också, vad ska jag skriva nu då?

Jag kanske skulle ta mej i kragen och börja designa bloggen. Men vid närmare eftertanke så känner jag inte för det, orka sitta och greja med det liksom. Undra om jag nånsin kommer få lust att fixa bloggen? Den dagen den sorgen, som vi så käckt brukar säga här i Jämtland.

Kommentarer

  • Yuri säger:

    skyldig

    2009-03-09 | 01:20:42
  • Eva säger:

    "praktarslen" det var ett himla bra ord =)

    2009-03-09 | 08:15:51
  • Sofie säger:

    Håller helt och hållet med. Sedan finns det människor som anser vara sig bäst på allt dom gör och är tävlingsinriktade till tusen och bara måste vinna för att bevisa att dom är lika bäst som dom påstår. Översittarsnobbar kallar vi dem för ;)

    2009-03-09 | 19:15:49
    Bloggadress: http://thisissogoinginmyblog.blogg.se/
  • Linda säger:

    Oh yes, så är det. Du är klok lillebror! Tänk om några praktarslen kunde försvinna ur mitt liv?? Det skulle vara underbart!

    2009-03-09 | 19:57:29
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: