En helt vanlig blogg!

Svenska folket kan inte rösta

Kategori: Allmänt

Nu var finalen över och vi har en artist som ska reprensentera Sverige i ESC. Den lyckliga och ärade artisten är Malena Ernman. Grattis till hon. Själv tycker jag inte om hennes låt, den är ap-dålig. Jag förstår verkligen inte hur svenska folket har röstat i kväll. Men men. Det är inte så mycket att göra åt det. Jag tror att det hade varit bättre att skicka Sarah Dawn Finer eller Alcazar, men det är jue bara vad jag tycker. Tyckte ni om Malena Ernmans låt?
Det är bara att hoppas att det går bra för hon i Eurovision. Vem vet, hon kanske gör en skräll och går och vinner.

Kommentarer

  • Amanda säger:

    svar: Ja! Och tänk dig hur dessa hundars magar arbetar med kosten dessa människor ger dem?! Jag tycker synt om hundar.

    2009-03-15 | 22:31:45
    Bloggadress: http://mmandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: