En helt vanlig blogg!

Syskonen snygg

Kategori: Allmänt

Idag följde jag och mamma med Eva och Kent ut i skogen och släppte hundarna. Dom busade väldigt mycket. Jag fattar inte att dom orkar hoppa runt som nå tokar ute i djupsnön och jaga varandra. Aja, det är rätt så bra motion att dom får springa lösa och "dampa" loss. Nu tänkte jag slänga in några bilder på dom som jag fick av Eva. Tack Eva!

Jack & Grim lekte med en pinne.
Jack & Grim lekte med en pinne dom....

medans jag sa åt Wilma att ta "pinnen". Det där träden som typ hänger ner..

och Wilma roade sej med det ett litet tag..

sen satte hon sej och funderade på hur Jack & Grim kan vara så otroligt barnsliga.

Kommentarer

  • Eva säger:

    Ja det var kul...hoppas vi kan göra det fler gånger. Grim har varit helt utslagen och haltat lite...men det går nog över.

    2009-03-08 | 18:56:50

Kommentera inlägget här: