En helt vanlig blogg!

En månad

Kategori: Allmänt

Idag är det som bekant den 12 Maj och det betyder att det är en månad till studenten. En månad är inte så mycket tid, särskilt om man tänker på allt som ska vara klart. GAAH! Hur ska vi hinna? Rapporter som ska skrivas hit och dit, analyser, projketarbete, projekt & företagande uppgiften, lite mer projektarbete...ja ni förstår nog att det är ganska mycket som måste vara klart innan studenten. Och sist men inte minst ska ju studenten planeras, fast det är delvis gjort. :) Men jag ska försöka hålla mej optimistisk och tänka att allt ordnar sej.
Om en månad smäller det, är ni redo Np3a?

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Åh jag kommer ihåg mitt sista år, det var helt underbart trots all stress! Kommer ihåg min student som om den var igår, den var helt underbar.

    Hahah nu låter jag som en gammal tant men jag tog studenten för 2 år sedan, så lite gammal är jag nog. Haha.

    2009-05-13 | 10:17:23
    Bloggadress: http://thisissogoinginmyblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här: