En helt vanlig blogg!

Inget speciellt

Kategori: Allmänt

Min blogg har varit tyst  i ett par dagar nu på grund av brist på intressanta saker att skriva. Typ... Jag har inte haft någon ork eller lust att skriva här och då resonerade jag som så att det är bättre att vara tyst än att skriva tråkiga inlägg. Eller?
Jag kan passa på att meddela er om att min blogg kommer lida av dåliga uppdateringar ett tag framöver. Men rätt vad det är så skriver jag några rader, så ni får hålla utkik efter nya inlägg.

Idag är det lördag och vad ska jag syssesätta mej med i kväll? Jo, jag ska tvätta. Oerhört skoj, jag ser riktigt fram emot att springa och släpa tvätt upp och ner för alla trappor. Medans tvättmaskinerna är igång så borde jag plugga lite granna, men jag vill inte! Kan man inte bara få skita i allt pluggande och ta studenten ändå? Det hade varit väldigt skönt ska jag säga er. Just nu känns det som att vi har fler skolgrejer att göra än dygnet har timmar. Men man ska väl inte klaga, det finns dom som har det mycket värre. Tänk bara på alla Stockholms-brats som lever på pappas pengar och blir nekade att komma in på dom hetaste nattklubbarna i Stockholm. Dom är det riktigt synd om! :)
Nej, nu borde jag försöka skriva lite granna på den förbannade projektarbetesrapporten. Önska mej lycka till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: