En helt vanlig blogg!

Regn,regn och ännu mera regn.

Kategori: Allmänt

Suck. Idag har det regnat hela dagen i princip, några små uppehåll då och då. Just nu är det faktiskt ett uppehåll, helt fantastiskt! Nackdelen med regn är att man blir så blöt när man går ut, jag kanske skulle ta och skaffa mej ett paraply?

Studenten närmar sej med stormsteg och gissa vad jag har kommit på? Jag har inte köpt någon kostym än.... Jag funderar på att köpa den på fredag, då får man ju pengar så då har jag råd. I alla fall måste jag göra det innan lördag, för då slutar Dressmann med sitt student-erbjudande. Någon som vill shoppa kostym med mej på fredag?
Dessutom fyller jag år på lördag och då känner jag inte för att kuta på stan och köpa kostym. På lördag blir det krogen och eventuellt ska vi gå och leka på djurparken under dagen. Vi måste ju utnjyttja vårat frikort någon gång. Haha.
Jag hade något "vikitgt" att förmedla till alla er ute i cyberrymden, men det är helt bortblåst. Som om någon har kört en lövblåsare i huvudet på mej. Aja, jag kanske kommer på det sen och gör en uppdatering till. Nu ska jag nämligen ta och rosta mej några frallor och dricka O'boy. Onyttigt men gott!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Fy vad orättvist! Jag har snart bott hemifrån i 5 år, och jag har ingen brödrost! gråter

    2009-05-27 | 16:23:32
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/
  • Dessan säger:

    Jag och några till kommer att hjälpa dig! Bara så du vet ;)

    2009-05-27 | 18:42:12
    Bloggadress: http://arnqvistsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här: