En helt vanlig blogg!

Simpsons

Kategori: Allmänt

Nu är jag tillbaks i Lycksele för att göra mina sista skoldagar. Om jag inte räknar helt fel så är det cirka tre veckor kvar och det blir 15 skoldagar. SHIT! Det är inte särskilt mycket om man tänker efter. Sen efter det så kanske man aldrig mer träffar sina klasskamrater mer. Nu ska jag inte sitta här och vara känslosam och tjata om "vi kommer aldrig träffas mer, vi måste hålla kontakten"-känslosam. Det är det man har studentkvällen till, med lite alkohol i blodet är det okej att vara så känslosam. Hehe.
I kväll blir det en lugn kväll med tvn som mittpunkt, just nu kollar jag på Simpsons med ett öga och på datan med det andra ögat. Jag känner mej som en skelögd get ungefär. Men snart blir det helt fokus på tvn när det blir Family Guy, det är så underbart stört att det är genialiskt.
I morgon har jag "uppkörningen" på traktorkursen. Jippie! Eller inte. "Uppkörningen" går i alla fall ut på att koppla en harv, ett släp och två skopor på en kvart. Inte så himla svårt egentligen, men jag är lika teknisk som en älg så jag kommer förmodligen spränga traktorn eller nåt. Eller, så dålig är jag inte. Men jag kommer säkert sitta och ta alldeles för lång tid på mej. Men men, det märks väl om våran lilla traktorgubbe godkänner mej eller inte. Om han inte gör det så kommer det förmodligen komma ett smått ilsket och personkränkande inlägg riktat till han.
Nej, nu ska jag fokusera på tvn och invänta Family Guy.

Kommentarer

  • Linda larsson säger:

    mohahaha, du kommer ändå inte lyckas att få punka på däcket som jag fick mohahaha, jag är of course skickligaste av alla :))

    2009-05-25 | 21:41:07
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Det som är problemet, Olle... Jag har ingen kamera :P

    2009-05-26 | 19:17:45
  • Dessan säger:

    Det som är problemet, Olle... Jag har ingen kamera :P

    2009-05-26 | 19:18:00
    Bloggadress: http://arnqvistsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här: