En helt vanlig blogg!

Staden i Lappland

Kategori: Allmänt

Idag fick jag skjuts upp till Lycksele av min älskade mor och kära syster, tack säger jag till er! Vi kom upp hit någon gång runt 12-snåret och så slängde vi in min packning i lägenheten och for på Dollar. För ovanlighetens skull köpta jag inte så mycket på Dollar, lite småsaker och Trocadero. Trocadero är underbart. :)
Nu har jag packat upp allting och hett det där det ska vara, så jag har varit lite duktig sen mamma och Linda begedde sej hemåt Jämtland. Snart ska jag ta en liten promenad med Jack och efter det funderar jag på att vara lite mer flitig i kväll. Eller så är jag det i morgon, time will tell! Om jag inte är flitig i kväll så bli det till att parkera sej i soffan och njuta av den första säsongen av Family Guy.
Nej, nu vankas det promenad med hunden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: