En helt vanlig blogg!

Ännu ett Facebook test

Kategori: Allmänt

Åh, dessa härliga Facebook quiz. Dom är riktigt underhållande när man är uttråkad. I kväll gav jag mej i kast med det käcka quizet "What kind of wife will you be?". Jag tycker alltid det är lika roligt att tänja lite på könsroller och stereotyper genom att göra quizer som i första hand är skapta för det andra könet. Gud vad jag babblar, nu ska jag sluta ordbajsa och komma till resultatet. Får jag be om en trumvirvel.

Fag Hag!
"You marry your gay best friend!! Your marriage is perfect! You both share the house chores and have perfect adopted children. Your both career driven and are perfectly fine having sex outside of the marriage!"

Med andra ord precis vad jag alltid drömt om. :)

Kommentarer

  • Emma säger:

    2009-11-18 | 09:38:08
  • Emma säger:

    Två tummar upp och en tå :D

    2009-11-18 | 09:38:30

Kommentera inlägget här: