En helt vanlig blogg!

En liten uppdatering

Kategori: Allmänt

Som ni nog har märkt lider min blogg av dåliga uppdateringar. Igen. Den gör det med jämna mellanrum, jag tappar helt enkelt den så kallade inspirationen att skriva något. Otroligt fascinerande. Det enda botet mot dåliga uppdateringar är att vänta ut det, ungefär som man väntar ut en förkylning. Jag hoppas ni inte dissar min klämkäcka lilla blogg på grund av dåliga uppdateringar. Häng kvar så ska ni se att jag får fart på maskineriet igen om några dagar.

Idag har jag, äntligen, skrivit ut CV och säljbrev och slängt på posten. Eftersom det var slut på bläck i min systers skrivare, som jag tjuvlånade, gick jag upp till Eva skrev ut det där. Tur att mamma har en snäll kompis som bor nära och låter mej snylta på deras skrivare helt gratis. :) I alla fall, jag skickade i väg pappren till en djuraffär i Sollefteå. Så nu hoppas jag på det bästa. För er som inte är insatta i mitt arbetslösa liv kan jag meddela att det bästa är att jag får praktik hos dom. Så, håll en tumme eller tre för mej.

Kommentarer

  • Eva säger:

    Men det är väl klart att det är gratis att komma hit =)

    2009-11-26 | 08:28:40

Kommentera inlägget här: