En helt vanlig blogg!

Glee

Kategori: Tv & Film

I brist på annan kvalitativ tv-underhållning bestämde jag mej för att ge den nya serien Glee en chans. Även fast jag brukar vara lite anti mot amerikanska ungdomsseríer som spelar onödigt mycket på alla olika high school stereotyper måste jag erkänna att jag faktiskt drog på smilbanden några gånger under kvällens avsnitt. Det var något med serien som kittlade mitt tv-centra i huvudet.
Glee är en ovanligt rolig "må bra" serie, ni vet en sån man blir glad av att kolla på. Jag kommer kolla på det igen nästa vecka och förlusta mej i alla fräsiga karaktärer och mima till alla låtar jag känner igen.
Förlusta. Det är nog lite fel ordval för det här sammanhanget. Men det får stå kvar som en hyllning till alla mina tidigare konstiga, roliga, käckt formulerade och missuppfattade ordval.
Missa inte Glee nästa vecka på TV4 klockan 21:00. Jag lovar, ni kommer att le fånigt för er själv minst en gång under programmets gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: