En helt vanlig blogg!

Onsdag 11/11-09

Kategori: Allmänt

Idag har jag nästan känt mej flitig. Jag har dammsugit, skurat, diskat, hängt tvätt, vikit tvätt, bytt vatten i akvariet, gått långpromenad med hundarna och ätit mat. I och för sej äter jag mat varje dag, så det är inget extraordinärt med det. Jag skrev det av bara farten helt enkelt. Dessutom har jag fått en Herbalife-beställning när jag var inne på Ica. Jag måste komma ihåg att packa och leverera den nu på fredag eller lördag. Dags att lägga in en mental påminnelse. Min kära systers naturliga knark är riktigt populärt. Det fräsiga med "knarket" är att det är värsta hälsosamt och dessutom är vissa sorter jättegoda. Det är inte mycket knark som både är hälsosamt och smakar gott. :)
Nu ska jag sluta kalla Herbalife för knark innan Linda kommer hem från Norge och slår mej. Om ni känner för att vara korrekta rekomenderar jag att ni byter ut ordet knark mot hälsokost/kosttilskott/naturliga nyttigheter i ovanstående text.

Nu lämnar jag över ordet till min inre kommentar-kommentator:
Tack för ditt medlidande Madde. Du anar inte hur tufft det är att vara jag, ibland är det riktigt påfrestande att vara en arbetslös slacker. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: