En helt vanlig blogg!

Skärpning

Kategori: Allmänt

Jag måste vända tillbaka dygnet, för det mesta är jag vaken till 1-2 på nätterna och sedan sover jag fram till 12 på dagen. Katastrofalt. Det är otroligt vilka dumma vanor man skaffar sej när man är arbetslös. Nej, jag måste skärpa mej. I kväll är det jag som ställer väckaren på 07:00, ställer in den på högsta volym och lägger den i andra änden av rummet. Förhoppningsvis vaknar jag och kliver upp då. Senast jag försökte med den ack så brutala metoden vaknade jag upp med mobilen bredvid mej i sängen x-antal timmar efter alarmtiden. Det roliga är att jag inte har något minne av att jag klev upp och hämtade mobilen.
Önska mej lycka till med operation uppe-före-fan-på-morgonen.

Kommentarer

  • Eva säger:

    Jag tycker inte du ska känna nån press...tids nog måste du kliva upp varje morron och gå till jobbet...passa på att njut =)

    2009-11-16 | 22:03:09

Kommentera inlägget här: