En helt vanlig blogg!

Som vanligt

Kategori: Allmänt

Som vanligt när jag försöker kliva upp i vettig tid på morgonen misslyckas jag totalt. När jag gick och la mej i går ställde jag väckaren på 07:30 och la den långt ifrån sängen. Sen snarkade jag i några timmar.
När den ringde vaknade jag och klev upp för att stänga av den. Men gissa vad jag gör istället för att stänga av den? Jo, jag bestämmer mej för att snooza lite, bara en gång liksom. Det skulle visa sej vara ett ganska dumt beslut. I vanlig ordning lyckas jag trycka på "stäng av" i stället för "snooze" när jag fumlar på knapparna i mitt sömndruckna tillstånd. I stället för att snooza 10 minuter somnar jag om och vaknar klockan 12:30.
Så kan det gå. Jag får göra ett nytt försök att kliva upp i vettig tid i morgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: