En helt vanlig blogg!

Ullared

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag och kollar på Ullared och jag måste säga att det är väldigt många färgstarka karaktärer som handlar där. Det är väldigt underhållande.

Tidigare i kväll har vi ätit en mysko bärkaka med svarta vinbär. Den blev mysko eftersom alla bär sjönk ner till botten i blixtfart. Kakan såg ut som en experimentell bär tårta när den låg på tallriken. Dessutom vart vaniljsåsen totalt misslyckad, den var tjock när den var färdigkokt. Sen när den hade kallnat lite grann vart den jättelös, nästan lika blaskig som lättmjölk. Jätte mysko. Men det gick att äta även fast det vart lite misslyckat.
Nu ska jag återgå till Ullared och kolla på allt roligt folk. :)

Kommentarer

  • Sofia säger:

    zeuners eller va det nu heter.. kolla min bdb så ser du vilken julmust jag menar :) Jag störde mig på han make-up artisten från ullard!

    2009-11-02 | 22:44:34
    Bloggadress: http://fiapiaparnebo.blogg.se/
  • Britt-Marie säger:

    Men kakan blev ju jätte god.

    2009-11-03 | 16:34:31
    Bloggadress: http://cindybitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här: