En helt vanlig blogg!

Imorgon

Kategori: Allmänt

I morgon ska jag på väckelsemöte (eller "informationsmöte" som dom kallar det) på Arbetsförmedlingen. Det låter väl spännande? Jag vet inte riktigt vad mötet går ut på. Det enda jag vet är att det kommer sitta en massa uttråkade ungdomar där och låtsas vara intresserade av vad den pratande människan framme vid whitebord-tavlan har att säga.
När jag ändå är och besöker metropolen (läs mikropolen) Hammarstrand ska jag gå in på körskolan. Det är nämligen dags för mej att ta tag i det där med körkortet. Jag är så stolt över mej själv. Jag har bara skjutit upp det i över ett år. Men nu tar jag nya tag, nästan helt utan yttre påtryckningar. Genom att skriva in mej på körskolan inkasserar jag ytterligare några vuxenpoäng.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: