En helt vanlig blogg!

Fattiga riddare

Kategori: Allmänt

Nu ska jag ta och steka mej ett par fattiga riddare till frunch(=min försvenskning av ordet brunch.). När jag inmundigat mina ack så fattiga riddare ska jag kladda ner dom sista raderna på mitt personlliga brev och mejla det till min jobbcoach. Bara en vecka för sent. Har man dåligt minne så har man. Tur att min jobbcoach inte har aggressionsproblem, om hon hade haft det skulle jag nog ligga illa till. :)
Nu tänker jag be er läsare om hjälp; föreslå någon bra praktikplats åt mej?

Kommentarer

  • Linda säger:

    Du, Martina sa att dom behöver folk på Törners i Östersund, cafét alltså. Och att dom är ute efter killar/män! Kanske ska höra dig för där? Kanske till och med att du får ett jobb på en gång? Om inte annat kan ju en påbörjad praktik leda till jobb :)



    2009-10-16 | 12:52:33
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: