En helt vanlig blogg!

Helkväll

Kategori: Allmänt

Om några minuter ska jag ta en liten kvällspromenad med Jack. Han börjar bli riktigt duktig på att gå lös på promenaderna.
I kväll kommer det bli en helkväll framför tvn för min del, inte så himla ovanligt med tanke på att jag är en liten tv-nörd. Först ska jag kolla på säsongspremiären Scrubs, när det är slut ska jag kolla lite på premiären av Bonde söker fru. Klockan 21 är det Grey's Anatomy, det får man ju inte bara missa! Och sist men inte minst är det True Blood klockan 22. Herregud vilken trevlig tv-kväll det är i kväll. Det är det som är fördelen med hösten, alla bra tv-serier börjar igen. :)

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Blev grymt besviken på Scrubs, inte alls samma standard som det brukar vara. Trist!

    2009-10-08 | 10:19:06
    Bloggadress: http://generalmoraltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: