En helt vanlig blogg!

Körslaget

Kategori: Allmänt

Först av allt måste jag säga att Caroline af Ugglas är en mycket säregen person. Dock måste jag ge henne och hennes kör lite pluspoäng för att dom lyckades göra en svensk text till den gamla Las Ketchup dängan. Riktigt kreativt om jag får säga det själv.
Självklart är jag riktigt stolt över att Team Pontare kom på tredje plats i kväll, är man Lycksele patriot så är man. 
Innan jag avslutar det här inlägget måste jag tycka till om röstningssystemet. Som bekant åkte ingen ut i dagens avsnitt, det första avsnittet är typ bara till för att körerna ska få visa upp sej. Även fast ingen kör skulle åka ut i kväll propsade dom på att man skulle rösta. Vad är det för mening att rösta när alla ändå är säkrade till nästa vecka? Jo, det är upplagt så att alla röster från i kväll sparas till nästa vecka och plussas på resultatet då. Väldigt muppigt tycker jag. 
Min teori är att TV4 vill tjäna så mycket pengar som möjligt på röstningen. Av någon anledning tycker jag att min teori känns väldigt sanningsenlig.

Kommentarer

  • Eva säger:

    Ja...hon är ganska häftig Caroline Af Ugglas...men den svenska texten har funnits ett tag

    2009-10-03 | 22:21:57
  • AK säger:

    Jadu...såg du att dom stavade Lycksele fel, dom skrev lyxele xD Och jag måste bara säga att han som raggade på dig på studenten(Andreas)är med i pontares kör :P

    2009-10-04 | 22:02:45

Kommentera inlägget här: