En helt vanlig blogg!

Sadistiska katter

Kategori: Allmänt

Efter en överdrivet lång sovmorgon, jag vaknade 12:15, och en lagomt onyttig frukost bestående av rostade mackor, bullar och O'boy (Usch, vad jag är onyttig.) är jag redo att möta dagen, eller det som är kvar av dagen vill säga. Redo att möta dagen, det låter som jag är en riktig toalettfilosof.
Om en liten stund ska jag göra en djupdykning i en hundbok och börja lägga upp Wilmas "träningsschema". Jag hade tänkt skriva upp vilka övningar som ska göras på schemat, förhoppningsvis låter jag inte allt falla i glömska den här gången. Jag får skriva många lappar och sätta upp överallt i huset, då kan jag inte glömma bort vilka övningar som ska göras. När jag har skrivit lite på "schemat" ska jag ta byrackorna och gå ner till Stadsforsen.
Men innan jag sätter igång med något av ovanstående är det dags att släppa lös min inre hemmafru. Diskmaskinen ska tömmas och plockas i och jag ska även ta en svängom med dammsugaren. Önska mej lycka till med min ovanligt uppstrukturerade dag. :)

Just ja, jag måste berätta en sak till. Doris är en sadistisk liten kattunge, hon kurrar som en tok när hon tuggar på mina fingrar. Jätte gulligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: