En helt vanlig blogg!

Snark

Kategori: Allmänt

Det är minusgrader och frost ute. Om det hade varit en meter snö på backen hade man kunnat kalla det vinter.
Nu ska jag fly från kylan och frosten och ta min älskade data och gå och lägga mej. (Fyra "och" i en mening är inte illa, klå det om ni kan!) Jag känner att det är dags att somna in till ett avsnitt True Blood.
Somna in, det låter inte riktigt bra. Att somna in är väl synonymt med att dö? I och för sig har jag en tendens att sova ganska hårt, men jag är ju inte död på riktigt. Bara lite okontaktbar. Det går faktiskt att väcka mej, fråga Emma. Hon kastade nämligen en kudde över mitt ansikte en gång, vilket resulterade i en lätt syrebrist för min del. Då vaknade jag. Btw, jag har inte riktigt förlåtit dej för det än Emma. Jag tycker det var väldigt fult gjort att väcka mej på det sättet så tidigt på morgonen.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Äh, slut fjanta dig.

    2009-10-06 | 14:02:49

Kommentera inlägget här: