En helt vanlig blogg!

Vem är du?

Kategori: Allmänt

I brist på annan vettig sysselsättning surfade jag in på Kanal5:s hemsida och gjorde testet "Vem är du i Desperate Housewives?". Och gissa vad? Jag blev Bree, som vanligt. Varje gång jag gör ett sådant quiz blir jag Bree. Nu gjorde jag om testet fem gånger och blev Bree alla gånger utom en, då blev jag Lynette. Varför blir jag jämt Bree? Jag är långt ifrån perfektionist, mitt rum är hur stökigt som helst och kläderna ligger totalt oorganiserat i byrån.
Det är bara att inse att jag har en inre Bree. Det är i och för sej väldigt positivt, hon är onekligen en väldigt frän hemmafru. Jag måste acceptera mitt öde och släppa fram min inre Bree på riktigt.
Shit, jag tror precis jag kom ut ur garderoben som Bree-sexuell.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: