En helt vanlig blogg!

12:06

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag och fördriver tid på datan, som vanligt. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Idag blåser det i alla fall inte lika överdrivet mycket som igår så jag funderar på att gå en sväng med Jack och hitta på något, finslipa lite på "skall" och kanske börja med något nytt. Sen blir det en promenad ner till Stadsforsen någon gång senare idag. Men vad ska jag sysselsätta mej med resten av dagen?

I morgon åker jag upp till Lycksele. Sug på den ni! Det blir lite marknad och krogen på lördag kväll. Det blir jag, Anna-Karin, Emma, Mini, Dessan också kommer Sofia ner från Boden och hälsar på oss en sväng. Vi ska bo hos Anna-Karin vilket betyder att jag får umgås med AK's underbara hund Zita. :)

Kommentarer

  • Eva säger:

    Hoppas du får riktigt roligt i Lycksele =)

    2009-09-24 | 12:21:01

Kommentera inlägget här: