En helt vanlig blogg!

Bär & Bingo

Kategori: Allmänt

I dag har jag och mamma varit ute och plockar lite lingon och blåbär. Det fanns några stackars blåbär kvar faktiskt. Vi plockade inte så jättemycket bär, sammalagt vart det lite drygt 10 liter. När vi satt och rensade alla bär så var jag väldigt nära att få ett nervöst sammanbrott. Fy vad hemskt det är att sitta och rensa bär, hur långtråkigt som helst ju. Man fick huvudvärk bara man kollade på dom. Med andra ord så rensade mamma det mesta av bären. Jag började bli så aggresiv att det var bäst att sluta innan jag tog ut mina aggresioner på bären och mosade dom. Hehe
Nu har jag precis inventerat Lindas Herbalife lager och skickat ett "lagerstatus" till hon. Är jag inte duktig ibland så säg? Hehe. Jag ska i alla fall lämna dom två beställningarna jag fick igår om ett tag, hoppas att dom jobbar. Annars får jag fara upp på byn i morgon igen.
Kvällen ska spenderas i en bil med mamma och Eva. Vi ska fara på bilbingo i Hammarn och vinna storkovan. Håll tummarna för att vi vinner 10.000. :)

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Satt och rensade 3 kg blåbär förra söndagen som min mamma hade plockat till oss. Helvete, jag höll på att bli galen och mosa bären. Ungefär lite som du kände idag, hehe :P



    Håller tummarna på att du vinner 10.000kr. Då tycker jag faktiskt att du kan komma och hälsa på mig. Jag har O'boy och mjölk i massor!

    2009-09-03 | 19:06:00
    Bloggadress: http://generalmoraltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: