En helt vanlig blogg!

Desperate for True Blood

Kategori: Allmänt

Jag är verkligen besatt av True Blood, det är en av dom bästa vampyrserier som finns. (Så säger jag om alla vampyr serier jag gillar, men ändå!) Alla karaktärer är så bra, Lafayette, Tara och farmorn är nog dom roligaste i hela serien. Sookie och Bill är det klassiska "människa blir kär i vampyr" paret, det finns ett sånt par i typ alla vampyr filmer och serier. Konstigt att man inte tröttnar på det konceptet.

Dessutom längtar jag extremt mycket tills Desperate Housewives kommer tillbaks. Jag måste få veta vem det är Mike gifter sej med, Susan eller Katherine. Vilken han än gifter sej med kommer jag bli aningen deprimerad. Om han gifter sej med Susan tycker jag synd om Katherine, då rasar ju hennes liv i hop i princip. Samtidigt tycker jag inte att Susan och Mike ska vara ihop, det är mycket roligare om dom får kuta runt och sukta efter varandra. Om dom nu ska gifta sej så ska det vara i den absolut sista säsongen av Desperate. Tillbaks till giftermålet, om han gifter sej med Katherine kommer jag tycka lite synd om Susan. Då rasar hennes liv ihop...igen. I och för sej är det ganska underhållande att se när Susan blir deprimerad, hon är deprimerad på ett roligt sätt. Om ni förstår vad jag menar.
Wisteria Lane får en helt ny familj också, den itialienska familjen Vitale joinar gänget. Mamman, Angie Vitale, spelas av Drea De Matteo som tidigare har varit med i Sopranos och Joey. Det ska bli kul att sen vem hon kommer catfightas med, själv hoppas jag på att Angie tar till en del maffiametoder. :)
Julie kommer även tillbaks i säsong 6. Undra jag vad hon har för nya snaskiga hemligheter att komma med?
En deprimerande sak med säsong sex är att Shawn Pyfrom, han som spelar Andrew, hoppar av. Han kommer vara med i några avsnitt under säsongen. Fast självklart kommer komma tillbaks och gästspela lite då och då.
Är det bara jag som längtar tills det börjar sändas?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: