En helt vanlig blogg!

Dramatik på hög nivå

Kategori: Tv & Film

Tidigare i kväll visade Kanal5 dom två sista avsnitten från säsong 5 av Grey's anatomy som en liten "uppfräschare" inför premiären av säsong 6 nästa vecka. I brist på annan kvalitativ tv-underhållning, och för att undvika Kändisdjungeln, kollade jag på det. När säsong 5 visades tidigare i år var jag slarvig med att följa serien, vilket jag ångrar nu när jag såg kvällens avsnitt. Herregud vad dramatiskt det sista avsnittet var. Izzie ligger för döden och George likaså. Hur ska det gå för dom? Båda två kan inte dö, det vore en för stor förlust för serien. Men jag tror att en av dom kommer att dö, även fast jag innerst inne hoppas på att båda ska överleva. Jag längtar till premiären av säsong 6 nästa vecka. 

Nu ska jag kolla på kvällens avsnitt av True Blood och sniffa på mina nytvättade sängkläder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: