En helt vanlig blogg!

Här var det dött

Kategori: Allmänt

Ja, det är en ganska bra beskrivning på min blogg för tillfället. Jag har inte haft något fascinerande att skriva om på några dagar, i och för sej brukar inte det jag skriva vara särskilt fascinerande, men ändå. Det kommer nog vara dött här i några dagar till, tills jag har något halv vettigt att skriva i alla fall. :)

Emma har tjatat på mej att fara upp till Lycksele i slutet av månaden på marknaden. Hon och Anna-Karin har till och med mutat mej lite smått, dom har sagt att dom kan betala min bussresa tur och retur. Så generöst! Då återstår bara att fixa fram lite pengar till krogen och mat för min del. Min ide är att knocka någon gammal gubbe i huvudet och sno hans pengar, alternativt göra ett snabbt könsbyte plus diverse skönhetesoperationer och bli fotbollsfru. Vilka röstar på att jag ska operera mej och bli fotbollsfru?
Det här inlägget vill jag avsluta med några enkla ord: frivilliga donationer mottages!
Haha. Ibland tror jag att jag är störd på riktigt.

Kommentarer

  • Eva säger:

    Hahaha...men annars så finns det ju kvinnliga fotbollsspelare åxå =)

    2009-09-09 | 06:32:26
  • Sofie säger:

    Varför inte bara bli transvestit och tejpa dina familjeägodelar, hitta dig en rik fotbollsspelare, säger att du vill vara oskuld till bröllopsnatten och skiljer dig direkt efter bröllopet och ärver några miljoner?

    2009-09-09 | 08:42:56
    Bloggadress: http://generalmoraltant.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Vänta lite nu; ärver? Skit detsamma han blir tvungen att ge dig en massa miljoner annars berättar du för pressen att han tänder på snubbar i klänning.

    2009-09-09 | 08:44:16
    Bloggadress: http://generalmoraltant.blogg.se/
  • Dessan säger:

    Jag kan också vara generös!!! Det var ju min och Anna-Karins idé!! ;)

    2009-09-09 | 09:02:00
  • Linda :p säger:

    Äh, slå en rik gammal gubbe i huvudet.. det är billigast, för ändå att operera dig kostar ju en hel massa och då måste du hitta på ett sätt att hitta dom pengarna.. inte så smart nu va?:P Så jag röstar på att du ska klå upp en rik snubbe:P

    2009-09-11 | 07:38:41
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: