En helt vanlig blogg!

Jobbcoach med rätt att döda

Kategori: Allmänt

Jag har precis kommit fram till att jag är lite lätt korkad. För en liten stund sen tog jag en dusch för att mildra min lätt svettiga odör. Nu när jag sitter här och skriver kom jag på att det inte var ett särskilt smart drag eftersom jag ska ut och gå långpromenad med hundarna om nån timme. Då blir jag ju svettig igen. Aja, det är sånt som händer. Alla har något blond-moment ibland. Det är bara att ta en liten snabbdusch efter promenaden. Jag borde inte bli så himla svettig, det är kallt ute och blåser. Så jag borde lyckas hålla en någotsånär normal kroppstemperatur. Typ..

I kväll måste jag verkligen ta och skriva det förbannade CV:et. Om jag inte skriver det ikväll kommer jag att skjuta upp det ännu mer och inte hinna skriva det innan mötet på onsdag. Då är jag rädd för att jobbcoachen kommer att döda mej. I jobbbeskrivningen för jobbcoacher finns det en liten finstilt rad som antyder att dom har rätt att döda. "Jobbcoach, med rätt att döda.
Jag hatar att skriva CV, det är ett djävulens påfund om du frågar mej. Men det är ju trots allt en nödvändighet om man vill få jobb/praktik, så det är bara att skriva och se glad ut. Fast jag tänker inte se glad ut, jag tänker gå emot samhällets alla normer och se riktigt sur ut och muttra svordomar när jag skriver.

Nej, nu ska jag spela lite Sims innan jag tar en sväng om med dammsugaren.

Kommentarer

  • Linda :p säger:

    Yeah inte så roligt att klippa bort asfalten som fastnat mellan tassarna.. och dessutom så på trampdynorna måste hon helt enkelt slita bort de...



    oh no, har du gått in i simsberoendet igen :-O

    2009-09-30 | 21:26:42
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: