En helt vanlig blogg!

Simma i bajs!

Kategori: Allmänt

Jag glömde att berätta en extremt viktig sak i mitt förra inlägg. Som ni kanske minns så var det lite "bråk", enligt mej var det mer som kärleksfull munhuggning än bråk, mellan min klass och samhällsklassen vid studenten. Bland annat skrev dom något i stil med att det enda jobb vi djurvårdare kunde få var att simma i bajs på deras otroligt intellektuellt stimulerande blogg. Det kontrade vi med att det enda jobb dom kunde få var på ICA. Självklart blev dom lite smått upprörda över det och svarade att dom kunde få vilket jobb som helst.
Det roliga med ovanstående historia är att i fredags fick vi se att en från den samhällsklassen jobbar på ICA i Lycksele. När vi såg han stå där och jobba fick vi en enorm endorfin-kick och en "haha, vad var det vi sa"-känsla. Det var helt underbart! :)

Nu ska jag gå och duscha, jag känner mej lite smått svettig och slemmig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: