En helt vanlig blogg!

Unika erbjudanden

Kategori: Allmänt

Idag har det hänt igen, jag har fått ett unikt erbjudande från Ellos. Som vanligt känner jag mej så utvald att jag genast vill handla för 1000 spänn ur katalogen.
Ja, det är ju så det är tänkt att alla "personliga och unika" erbjudanden som man får i postlådan var och var annan dag ska fungera. Synd för dom bara att det inte funkar på mej. Det var länge sen jag synade den bluffen.
Dagens unika erbjudande gällde "värmande vintertrender". (Dom hade passat på att klämma in en liten spännande rea-katalog i mitten också.) I brist på annan sysselsättning kollade jag igenom det en gång i ren tristess. Då slog det mej att det bara fanns damkläder i dagens massutskick av unika erbjudanden och realisationer, vilket jag personligen inte tycker är särskilt intressant. Det är till och med tråkigare att titta på damkläder än att titta på herrkläder. Nej, dagens Ellos reklam slängde jag i återvinningen. Den gör mer nytta där än vad den gör i mina händer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: