En helt vanlig blogg!

Värme och blåst

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis kommit in efter att ha motionerat hundarna i det soliga och blåsiga höstvädret. Om det inte hade varit blåsigt hade jag trott att sommaren kommit tillbaka. Hade det inte varit trevligt med sommar i nån vecka till? Nää, förresten. I september ska det inte vara sommar, det är ju en höstmånad trots allt.
Om en liten stund ska jag packa två Herbalife beställningar jag fick av Linda tidigare idag, jag är hennes Herbalife langare nu när hon bor i Florö. Fast utlämningarna får nog vänta tills i morgon, just nu är jag alldels för illaluktande för att beblanda mej med folk.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    ja men, den ville säkert bara vara snäll ;)



    "oj, allrent! gud va farligt, varnaaa!"

    2009-09-02 | 16:46:43
    Bloggadress: http://zandrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här: