En helt vanlig blogg!

Brum brum

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit på halkbanan i Östersund och kört lite bil. Ärligt talat var det inte så roligt som alla påstår, fast det kanske beror på att jag egentligen inte tycker att det är kul att köra bil...
Jag och han som jag körde med var i alla fall bäst(enligt oss själva i alla fall), en övning gick ut på att man skulle köra mellan konor på blött väglag i lite högre hastighet än vad vi klarade att häva en sladd i(=det var alltså meningen att man skulle sladda där). Gissa vad, även fast vi snurrade runt några varv lyckades vi ändå sladda in mellan konorna vi egentligen skulle ha kört igenom nästan varje gång. Stilpoäng eller vad? 


På bussen hem ville inte min älskade Trocadero ligga still, så jag spände fast den.
Min körlärare skulle bli så stolt om hon såg att spände fast "lasten" ordentligt. :P


Kommentarer

  • Sofia säger:

    Sv; Jo men det kan jag ;) När jag blir riktigt irriterad och förbannad... ibland.. xD

    2010-04-22 | 09:00:27
    Bloggadress: http://fiapiaparnebo.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Haha xD Duktig Olle! Allt och alla ska vara fastspända under bilfärder.. typ xD

    2010-04-22 | 09:01:21
    Bloggadress: http://fiapiaparnebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: