En helt vanlig blogg!

Ännu ett tråkigt inlägg

Kategori: Allmänt

Hör och häpna, jag klev upp före klockan 9 i morse! Helt fantastiskt. :)

Vad har jag då sysselsatt mej med när jag för en gångs skull inte sovit till klockan 12?
Svaret på den frågan är enkel: inget särskilt. Sóm vanligt. Jag har bara agerat lite hemmafru och tvättat, startat diskmaskinen, dammsugit, hängt tvätt, eldat, vädrat lite grann och diskat alla hundmatskålar. Ibland är till och med jag flitig.
Om en stund ska jag skutta ner på golvet och klippa klorna på hundarna. (onsdag= stora "klippa klor"-dagen.) Lite nytta måste man ju göra ibland.
Men innan jag klipper klorna på hundarna ska jag packa en Herbalife-påse med diverse nyttigheter, syster har precis gett mej order om det på msn. När mamma kommer hem ska jag upp på Ica och lämna den till kunden där. Undra om man ska passa på att köpa en semla när man ändå är på Ica? Hehe. :)

Nej, "plikten" kallar. Åter till mina ack så spännande sysslor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: