En helt vanlig blogg!

Första deltävlingen

Kategori: Tv & Film

Jag hade tänkt skippa att blogga om Melodifestivalen. Men jag skiter i det, ni får utstå en liten uppdatering med mina åsikter. I'll hope you'll survive.
Bäst i kväll var Pain Of Salvation och Jessica Andersson. Enligt min åsikt skulle dom ha gått direkt till finalen och Salem och Ola till andra chansen. Så det så.

Kvällens pinsammaste
1.
Christer Björkman. Jag blev lätt illamående när han pratade i öppningsnumret. Tycker han ens själv att han är bra? Nej, det är dags att skrota Björkman och anställa någon som tävlingsgeneral(eller vad det nu kallas).
2. Dolphs underhållning. Det var bland det pinsammaste jag sett i hela mitt liv. Han kan verkligen inte sjunga och jag tycker inte det var särskilt spektakulärt när han skuttade runt och knäckte några plankor och ett gäng isblock. Det klarar ju vilken hårdhudad actionhjälte-skådis som helst. Nej, jag hoppas han gör bättre ifrån sej i dom kommande programmen.

Priset för konstigaste kläder går till Jenny Silver. Hon såg ut att vara direktimporterad från en sci-fi film från 80-talet. Jag bara väntade på att det skulle börja spruta något ur fingrarna på hennes handske.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: