En helt vanlig blogg!

Ladda batteriet

Kategori: Allmänt

För några dagar sen tuggade katten(läs kattf*n) sönder min mobilladdare. Hon bet av kabel på flera ställen. Dumma katt.  Tur för Doris att hon fortfarande är liten och söt.
Samma kväll som jag hittade min söndertuggade laddare gick jag in på nätet och beställde en ny. Vet ni förresten vad dom tar för en laddare? 199 jävla spänn på NetOnNet, vilket var den billigaste nätbutiken jag hittade. Elgiganten tog 249 spänn, jag som trodde att Elgiganten var billigt.
Nu till det roliga: batteriet på mobilen är slut och det är sms-avisering på paketet med den nya laddaren. Otroligt skoj.
Visst borde jag få hämta ut paketet om jag tar med mej kollinumret? Jag är ganska säker på att det går att göra så. Dock är jag säker på att jag kan hämta ut det ändå, bara för att vi har sån snäll Ica-personal här på byn. Hehe. :)

Kommentarer

  • Linda säger:

    Du behöver inte kollinumret heller.. bara du har med dig ditt id-kort så går det finfint att hämta ut paketet. Kolla på postens hemsida när det kommit dit bara, och så går du dit och lämnar fram id:t =)

    2010-02-04 | 18:47:33
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: