En helt vanlig blogg!

Wrong Turn

Kategori: Allmänt

Jag har en sak att erkänna: jag har en lätt fascination av Wrong Turn filmerna. I kväll har jag kollat på Wrong Turn och när den var slut kände jag ett tvång att plöja igenom extramaterialet. Det var speciellt en sak som etsade sej fast i min hjärna:

Dom inavlade kannibalerna i filmerna är designade efter hur människokroppen påverkas av långvarig inavel (självklart har dom överdrivit lite för att få "större och läskigare effekt). Tänk vilket mysigt jobb att sitta och kolla upp hur kroppen påverkas av inavel. Eller inte.
På grund av ovanstående information har jag en liten uppmaning till alla er som förgyller fredagskvällarna med att leka doktor med familjen: SLUTA UPP MED DET!
Om ni fortsätter med det kommer ni se ut så här(<--klicka på länken och se), flytta långt ut i skogen och jaga varenda stackars människa som har kört vilse och råkar hamna på era jaktmarker.
Så snälla, sluta inavla så att jag kan känna mej trygg när jag kör vilse i skogen. I och för sej måste jag ta körkort först, så feel free to inavla ett tag till. Jag säger till när det är dags att sluta med era små familjelekar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: