En helt vanlig blogg!

Att städa eller att inte städa

Kategori: Allmänt

Finns det någon bättre städdag än söndagar? Skulle inte tro det. Fast egentligen brukar jag inte ha någon speciell städdag, jag städar när jag får lust helt enkelt. Och i dag är det en sådan dag.
Jag kände min att min inre hemmafru började tränga fram för cirka en halvtimme sen och på den tiden har jag plockat ur och i diskmaskinen, hängt tvätt, bytt kattsand i kattlådan och vattnar blommorna. Ibland är jag nästan huslig.
Nej, nu ska jag sluta sitta här och fördriva tid. Dammsugaren kallar på mej!

Kommentarer

  • Linda :p säger:

    yeah... söndagar är helt perfekta att ha som städ-dag... efter en jobbig vecka på skolan (i mitt fall) så behöver man ju lördagen för att slappa och vara almännt lat eller hitta på nå kul med kompisarna... men på söndag så är man utvilad.. allt man planerat med kompisarna är trodligen gjort på lördan eftersom att man är ledig da därefter och kan då stanna uppe länge. Så på söndagen är man utvilad och pigg och då passar det perfekt att städa o(och i mitt fall igen:P) tvätta.



    Hehe, jäklar detta är säkert min längsta kommentar ever, att jag kunde ha så stor åsikt om städning haha, det trodde du inte om mig va? att jag hade en så strukturerad plan när det gäller städ-dag XD

    2010-01-04 | 21:41:01
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: