En helt vanlig blogg!

Förbenat!

Kategori: Allmänt

Nu är jag uppriktigt sagt förbannad. När jag väl ska till och ringa supporten så är alla j*vla garantipapper på datan spårlöst försvunna. Jag har kutat runt och letat dom i 45 minuter nu och det har gått hårt åt på mitt humör ska jag säga er.
När datan slutade samarbeta letade jag rätt på dom och la dom på skrivbordet där mammas dator står. Så rent logiskt började jag leta där. Men papperen fanns inte. Då gick jag upp på mitt rum och rotade igenom hela rummet. Papperen finns inte. Då började mitt humör att tryta. Jag gick ner en gång till för att leta, papperen finns inte på skrivbordet, i köket eller någon annan stans på nedervåningen. Desperat som jag är går jag upp och vänder upp och ner på mitt rum en gång till. Det enda jag hittar är kvittot från posten när jag hämtade ut datan. Och det är inte mycket till hjälp. När jag kollade på det såg jag att jag hämtade ut datorn den 23/1-2009 och garantin börjar gälla den dagen man kvitterar ut datorn. Med andra ord har jag inte så många dagar kvar på garantin heller.
Helvetes förbannade jävla skit!
Jag kan ju inte ringa till supporten utan att ha alla papper till hands, garantibevis och allt vad det heter. Gaah! Jag blir galen.

Jag får se det här som en läxa, om man skjuter upp saker försvinner papper!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: