En helt vanlig blogg!

Rabiata hundjävlar

Kategori: Allmänt

Jag har bra precis kommit in från en promenad med hundarna, vi tog en liten sväng ner till Utanede korsningen så här på förmiddagen. (inte för att så många av er vet vart Utanede korsningen ligger, men ändå.) Hundarna skötte sej relativt bra, det enda dom inte riktigt ville var att gå fot när jag sa det. Så vi hade lite viljornas kamp emellanåt, men till slut gav dom upp och jag gick segrande ur striden. Men det tärde på mitt tålamod ska jag säga. Jag fick bara två utbrott....Okej, jag erkänner. Jag fick snarare sagt fem utbrott, varav ett där jag kallade hundarna för "rabiata hundjävlar". När jag hade yttrat dom ack så charmiga orden upptäckte jag att det stog en gubbe på en närliggande uppfart och kollade på mej. Det var nästan pinsamt. Men bara nästan.

Nej, nu ska jag sluta uppdatera er om meningslöst hundtjafs och nörda Facebook en stund innan jag skuttar ner i duschen.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Felicia trotsade mig med att inte gå fot då hon löpte förut, mycket mer intressant att lukta på ev. parningspartners kiss. Då jag lessna och sa; "Om inte du blörjar gå fot, ska jag sälja dig till Kina och där gör dom mat av dig!"

    Naturligtvis stod det en tant en bit bort och såg helt förskräckt ut.

    2010-01-20 | 09:59:38
    Bloggadress: http://generalmoraltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: