En helt vanlig blogg!

Teknikens värld

Kategori: Allmänt

Alltså, det är helt otroligt. Idag har jag postat iväg min dator på lagning. Innan jag packade ner den plockade jag ur simkortet (datan har inbyggt modem), utifall dom skulle skrota hela datan så är det ju dumt att dom slänger simkortet till mitt bredband. När jag hade tagit ut simkortet fick jag en plötslig ingivsele att försöka starta datorn en sista gång. Då händer det otroliga. DATORN STARTAR OCH SKÄRMEN FUNGERAR! Skärmen har inte fungerat sen innan jul och jag har försökt starta den otaliga gånger utan minsta livstecken.

Är det inte ironiskt att den börjar fungera samma dag jag skickar iväg den på lagning?

Hur som helst, jag packade ner den och skickade iväg den i alla fall. Det skadar ju knappast att något litet datageni pillar på den och ger den en ordentlig undersökning. Jag ser det hela som en tusenmila service eller nåt.
Så nu ska jag bara vänta några dagar och se vad Dr Dator säger om min älskade datorapparat. Krya på dej älskade datormaskin. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: