En helt vanlig blogg!

Blommiga foppatofflor

Kategori: Allmänt

För en liten stund sen var jag ute med hundarna och när jag gick där och väntade på att hundarna skulle göra sitt gick det förbi ett gäng ungdomar. Precis när dom hade gått förbi mej hörde jag en av dom säga "Såg ni skorna?" varpå en annan svarade "JA!" och dom börjar skratta. Jag förstod inte vad dom menade, förns jag tittade ner på mina fötter. Gissa vad jag hade på mej för skor?
Jag hade på mej ett par blommiga foppatofflor. Jag måste ha tagit på mej dom i ren förvirring, eller så tog jag på mej dom för att dom stod närmare dörren än mina egna skor.
Vad är det för värld vi lever i när man inte får gå ut i ett par blommiga foppatofflor utan att bli utskrattad? Jag tror banne mej att jag ska tjuvlåna dom lite oftare och gå ut i dom, bara för att provocera alla som är emot blommiga foppatofflor. 

Kommentarer

  • linda larsson säger:

    Haha, you go Olof. visa att världen är till för dem med blommiga foppa tofflor med XD *tummen upp

    2010-06-08 | 08:45:33
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/
  • M i z c a säger:

    Haha!! Det är fördjävligt att världen är så utseendefixerad att dom skrattar åt ett par blommiga foppatofflor =)

    2010-06-20 | 23:25:03
    Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här: