En helt vanlig blogg!

Mer oproduktiv än vanligt

Kategori: Allmänt

Idag känner jag men mer oproduktiv än vanligt, hur nu det är möjligt. Dagen började med att jag klev upp och gick ut med hundarna en snabbis, sen åkte jag upp till mormor och åt lite tårta (som förövrigt fick bli min frukost idag, jag har sämst matvanor :P). När jag kom hem från mormor gick jag ut på promenad med hundarna.
Väl inne igen bestämde jag mej för att plugga lite körkortsteori som jag skjutit upp alldeles för länge, som vanligt. När jag väl sätter mej och börjar plugga blir jag genast överdrivet trött och snorig. Damn you pollenallergi!
Så jag har spenderat största delen av dagen med att springa på toa och snyta mej och förbanna allt som har med pollen att göra. Däremellan har jag pluggat lite teori, med betoning på lite, och somnat i böckerna otaliga gånger. Ena gången sov jag i ca 2,5 timme. Powernapp på hög nivå. Det läskiga är att jag fortfarande är trött.

Nu skiter jag i att plugga mer idag. Jag känner verkligen inte för det. Resten av kvällen ska jag spendera framför datan och tvn och göda bilringarna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: