En helt vanlig blogg!

Vad har hänt sen sist?

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här sist, så jag känner att det är dags att uppdatera alla er ute i cyberrymden lite granna. Så nu ställer jag mej själv frågan, vad har hänt sen vi "bloggades" sist?

Om jag ska vara ärlig så har det inte hänt något extraordinärt här på byn. Vi har inte ens skakats av en otrohetsskandal. Tråkigt.
Det mest spännande som har hänt är väl att jag har tagit körkort (yeey!) och börjat min praktik på Ica. Så nu spenderar jag mina dagar på Ica. Riktigt trevligt om jag får säga det själv.

Natten till igår (natten till tisdag) fick jag en släng av någon konstig feber. Jag vaknade mitt i natten av att kändes ovanligt varmt på rummet, först trodde jag att det var hundarna som hade blivit radioaktiva och alstrade mer värme än vanligt. Men det visade sig att det var jag som var några grader överhettad, jag uppskattar min ungefärliga kroppstemperatur vid det tillfället till cirka 2000 grader.
Så gårdagen (tisdag) spenderade jag i ryggläge på soffan och kollade på massvis av lagomt dålig dag-tv. Jag måste säga att kanalerna borde se över sina tablåer. Jag menar, hur mycket "Alla älskar Raymond" och "Jim's Värld" tror dom man orkar kolla på i sträck?
Idag är febern nästan borta och min kroppstemperatur är nästan normal. Helt otroligt.

Nu ska jag sluta ordbajsa här och ägna mej åt reprisen av gårdagens Simpsons.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: