En helt vanlig blogg!

Sen uppdatering

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag är seg på att uppdatera. Det bara blir så liksom, jag glömmer bort att blogga.
Jag tänkte skriva ett inlägg igår efter Melodifestivalen och förmedla min glädje över att Anna Bergendahl vann, men jag hann inte uppdatera igår.
Direkt efter Melodifestivalen tog jag en snabbdusch, sen tiggde jag skjuts av mamma till kusin My för att kolla på lite film. Så nu har jag äntligen sett Luftslottet som sprängdes, dock sov jag lite till och från under början/mitten av filmen. Men jag hängde med rätt så bra i handligen ändå och Luftslottet som sprängdes är minst lika bra som dom två första. Millenium-triologin är nog dom bästa filmer Sverige producerat på väldigt länge (bortsett från Smala Sussie).

Idag när vi vaknade fick My en kreativ vision och vi började att möblera om hennes rum. När vi hade möblerat klart gick vi ut och körde lite skoter. Vi hade tänkt "tolka" med bob efter skoter, men vi hittade inget bra rep. Deprimerande.

Nu ska jag sluta sitta här och ordbajsa och slänga in Anna Bergendahl's låt som en liten segergest. :)

Kommentarer

  • luffi säger:

    idag har jag sysselsatt mgi med så lite som möjligt ehe... du då?! kram

    2010-03-15 | 00:17:45
    Bloggadress: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här: