En helt vanlig blogg!

Brum brum brum

Kategori: Allmänt

Det är inte humant att kliva upp klockan fem på morgonen för att hinna med den överdrivet tidiga 06:05 bussen till körskolan. Väl framme på körskolan är det bara att hoppa i bilen och börja resan mot Östersund, då var klockan ca. 06:45. När vi entrat den "stora staden" sitter vi där och kör runt runt i flera timmar. Tro mej, det blir väldigt långtråkigt. Dessutom spöregnade det i princip hela tiden. It just aint right!
Jag var hemma igen strax före fem. Ärligt talat är jag väldigt less på allt som har med bilar att göra. Helst av allt skulle jag vilja skippa resten av körlektionerna och fortsätta med körkortet en annan gång, som jag gjorde för ungefär två år sen. Men det går verkligen inte för sej! Jag har ju nämligen en körlektion inbokad i morgon också.

Men jag ska inte klaga, nu är stadskörningen klar och jag behöver aldrig någonsin köra runt runt i Östersund något mer. 

Kommentarer

  • luffi säger:

    om det nu är så! så måste jag säga att det är ju kul att några har min lista hehe ...



    hur går det för dig med bloggen annars!? mvh

    2010-05-19 | 00:05:32
    Bloggadress: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här: