En helt vanlig blogg!

Nya planer smids

Kategori: Allmänt

Idag fick jag ett intressant telefonsamtal. Det var från Ica här på byn. Jag var där igår(eller om det var i förrgår) och frågade efter praktik, men dom kunde inte ta emot mej på grund av att dom hade för lite jobb. Men idag ringde chefen och sa att hon hade ångrat sej, jag fick gärna ha praktik hos dom. Men inte just nu, utan i sommar när det är lite mer jobb och den ordinarie personalen har semester. Så nu har jag lite sysselsättning under sommaren, från slutet av juni till mitten av augusti. Me so happy! :)
Så nu ska ni hålla tummarna att jag sköter mej i sommar och att jag förhoppningsvis får in en fot på Ica.

Vad händer annars då?
För tillfället chattar jag med Dessan på msn, vi sitter och pratar om Åsele sommarmarknad. Där har vi en sak till jag vill/ska göra i sommar. Först en liten partysväng till Lycksele i juni, sen en sväng till Åsele. Men marknaden är inte förns i juli, så jag har ett tag på mej att försöka spara ihop lite pengar.

Nej, nu ska jag sluta ordbajsa här och göra något vettigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: